핑크 보이 sungmin sorati


Official tvN ‘I Love Lee Taeri’ Press Conference with Kibum

 


نظرات شما عزیزان:

soo
ساعت20:54---7 خرداد 1391

همش زار
آخه بشر کی میای من انقدر زار نزنم
واییییییییییییییییییییییییی
فریب من مردم
این اوپامه
من الان تو شوکم
مامااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااان
فریب جونم فدات بشم
فدا اوپام بشم قربونش برم


sahar
ساعت10:18---3 خرداد 1391
وای خدا هری دوست دارم نگاش کنم آخه ماشالا هزااااااااااااااااار ماشالا خیلی ناز و خوشتیپ شده.واااااااااااااااای من عااااااشقه رنگ آبی ام و اینجا ای خان خان تیپ آبی زده.فداش شششششم
من مردم چه برسه به سو ک ک ک!!!


sahar
ساعت10:11---3 خرداد 1391
الهی سحر فدا این تیپ ناز و سحرکشت برههههههههههههههه
ماشالا ماشالا هزااااااااااااااار ماشالا به این عروسک گندویه خودم.فداتشم الهی تیپت تو حلقم اوپا جونییییییییییییییی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: fariba | تاريخ: سه شنبه 5 خرداد 1391برچسب:superjunior,kibum, | موضوع: <-PostCategory-> |